niedziela, 24 marca 2019

Steampunk Camera (1)

Rozpoczęłam pracę nad nowym haftem, a jest nim aparat fotograficzny w stylu Steampunk według projektu Yana Minasyan.


Miałam obawy (i nadal je mam), czy podołam, bo haft wydaje się trudny, ale zauroczył mnie na tyle, żeby jednak spróbować swoich sił. Czas pokaże...


Wybrałam materiał Linda 27 ct w kolorze białym, dla mnie to zupełnie nowe doświadczenie,  na razie jestem zadowolona z tego wyboru.


To dopiero początek pracy.


Dodatkowo ma to być prezent dla mojego męża i czas mnie trochę goni, bo okazja tuż, tuż...


Przede mną haft składający się z krzyżyków pełnych i 3/4, a także petitów, french knotów, a wszystko w 33 kolorach, w tym 6 mieszanych. Nie mogę nie wspomnieć o całych kilometrach backstitchy w 4 kolorach. 

Będzie, co robić, ale już się cieszę na zapas :-)

Pozdrawiam...


4 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie. Życzę powodzenia w szybkiej realizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft nie wygląda na łatwy, ale na pewno dasz radę☺ kolory ciekawe, takie słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny wzór wybrałaś! Trzymam kciuki za haftowanie, dasz radę :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem absolutną fanką steampunku -
    podejrzewam, że Twój ukochany też,
    skoro szykujesz Mu TAAAKI podarek!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hafty małe i duże , Blogger