piątek, 20 września 2019

O wielbłądzie raz jeszcze

Dzisiaj będzie typowy "chwalipost" :-)

Mój Wielbłąd zgarnął główną nagrodę w wyzwaniu Wakacyjny obrazek na blogu Hafty Uli.


Nagrodą był bon o wartości 100 zł do zrealizowania w sklepie Needle&Art. Wybrałam zestaw do haftu "Kobieta z bukietem" od Dimensions.


Będzie to moje pierwsze spotkanie z firmą Dimensions i jestem bardzo ciekawa, jak pójdzie praca. Zanim jednak się przekonam, planuję dokończyć zaległości odłożone do szuflady, więc ten obraz chwilkę poczeka. A może zmienię plany... :-)


Pozdrawiam :-)

25 komentarzy:

  1. Gratulacje! Twój wielbłąd w pełni zasłużył na wygraną:) wybrałaś piękny haft na kolejną robótkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!!! Wielbłąd jest obłędny! Czekam teraz na nowy hafcik 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie 😊
      Z nowym haftem to nie będzie tak szybko, bo jest dość duży.

      Usuń
  3. Gratulacje! Wcale mnie to nie zaskoczyło - wielbłąd jest wspaniały i zasługiwał na nagrodę jak nic! :)
    Piękną nagrodę sobie wybrałaś. Nie mogę się doczekać zdjęć z postępu prac. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Mam ochotę zabrać się za ten zestaw od razu, ale niestety będzie musiał troszkę poczekać :-)

      Usuń
  4. Piękny zestaw wybrałaś :) jestem ciekawa Twoich wrażeń z Dimensions, bo ja juz pracowałam z wzorami tej firmy i swoje przemyślenia mam ;)
    Jeszcze raz napiszę wiebłąd jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULUJĘ i nic a nic się nie dziwię,
    wielbłąd CUDNY i te jego chwościki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hafty małe i duże , Blogger