wtorek, 28 maja 2019

Zakładka czarno-złota

Dzisiaj prezentuję zakładkę do książki. Do haftowania użyłam koloru czarnego i złotego. Oryginalny wzór zakładał tylko czarną mulinę,  a kolor złoty to mój własny pomysł.


Zakładkę wyhaftowałam na kanwie Aida 14 ct, a opakowałam ją w okienko z czarnego filcu.





Metryczka haftu:

Źródło schematu: Pinterest
Materiał: Aida 14 ct
Mulina: DMC, 2 kolory
Rozmiar haftu: 13 x 80
Rozmiar zakładki: 5 x 19 cm
Czas wyszywania: 20 - 25.05.2019




Zakładkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Hafty Uli

 https://haftyuli.blogspot.com/2019/05/252-wyzwanie-hafciarskie-4-lubie-czytac.html


Sponsorem nagród w tym wyzwaniu jest Needle&Art



23 komentarze:

  1. Piękna zakładka na pięknej książce:) pięknie zaprezentowałaś zakładkę - cudne zdjęcia! Dodanie złotego koloru to był strzał w dziesiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-)
      Książka jest moją ulubioną, więc nie mogło być innej :-)

      Usuń
  2. Zakładka to takie male dzieło sztuki, złota nić dodała jej elegancji. To taka mała rzecz , która sprawia,że życie wydaje się bogatsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również spodobało się połączenie czerni ze złotem.
      Właśnie, taka mała rzecz, a ile radości :-)

      Usuń
  3. Pomysł ze złotą nicią bardzo mi się podoba. Nabrała elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Złota nitka to przysłowiowa wisienka na torcie :) Bardzo ładna zakładka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, bardzo mi się podoba, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa zakładka :) super

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka wyszła fantastycznie: genialnie połączyłaś kolory.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Tak mi się wydawało, że może to fajnie wyglądać :-)

      Usuń
  8. piekna delikatna zakładka :). Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładka pierwsza klasa! Wygląda zjawiskowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. zakładka dla książki
    jest jak torebka dla kobiety
    niby można bez niej żyć ale po co?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hafty małe i duże , Blogger