niedziela, 31 marca 2019

Magnolia

Magnolię wyhaftowałam dla mojej Mamy z okazji urodzin. We wzorze zakochałam się od pierwszego spojrzenia.




Kolaż z postępów pracy:




Bez konturów:





Po dodaniu konturów:



Metryczka haftu:

Tytuł: Magnolia
Źródło schematu: Etsy
Materiał: Belfast 32 ct w kolorze naturalnym 
Nici: DMC - 35 kolorów, w tym 5 mieszanych
Rozmiar w krzyżykach: 118 x 83
Czas wyszywania: 23.01.- 10.03.2019

Kilka zbliżeń:






Oprawa:



Prezent wczoraj wręczyłam i Mamie bardzo się spodobał. A jak Wam się podoba?

Pozdrawiam serdecznie

7 komentarzy:

  1. Śliczny!!! Moja mama również lubi magnolie :)). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, magnolie są piękne na pewno się będzie podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że się zakochałaś:) haft jest cudownie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi się podoba! Kocham magnolie (mam w ogrodzie 4) i sama bym z największą radością powiesiła u siebie taki obrazek. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny i miłe komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. to baśniowe kwiaty a Tobie
    udało się zachować ów urok ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hafty małe i duże , Blogger