sobota, 13 października 2018

Widok z drzewem magnolii i zachodem słońca (1)

Po raz kolejny witam w piękną, słoneczną sobotę :-)

Obraz "Widok z drzewem magnolii i zachodem słońca" opracowany na podstawie witrażu L.C. Tiffany'ego jest projektem, nad którym pracuję najdłużej. Rozpoczęłam go w 2013 roku, nie zrobiłam nawet połowy, po czym schowałam do szafy i porzuciłam haftowanie na kilka lat.

Obiecałam sobie, że kiedyś go skończę, ale ponieważ jest to dość duży obraz (100 x 200 krzyżyków), postanowiłam pracować nad nim na raty, co najmniej jeden raz w tygodniu. Wczoraj kilkanaście krzyżyków postawiłam, więc wygląda tak:



Dla porównania tak wyglądał po porzuceniu:


Obrazek w całości ma wyglądać tak:


Na zakończenie zbliżenie: 



Życzę miłego weekendu :-)


12 komentarzy:

  1. Będzie piękny jak go skończysz :) Ja też mam kilka takich porzuconych haftów, muszę kiedyś do nich usiąść i dokończyć :).Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyć, skończę, ale kiedy to będzie... :D
      No właśnie nie rozumiem, co jest z tym porzucaniem. Przecież jak zaczyna się dany haft, to nam się bardzo podoba, więc czemu potem brakuje chęci do ukończenia? I jak widać każdy boryka się z tym tematem :)

      Usuń
  2. Śliczny obraz! Chętnie obejrzę już skończony,więc mocno kibicuję i motywuję do jak najszybszego haftowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za próby motywacji :-). Będę się starać dotrzymywać swojej obietnicy, żeby raz w tygodniu usiąść nad nim, więc może kiedyś się doczekasz końca :D

      Usuń
  3. Alę się zapowiada cudowny pejzaż - wspaniałe kolory i bardzo przyjemny dla oka motyw :-) Będzie przepiękną ozdobą - czekam z niecierpliwością na finisz :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finisz nastąpi z całą pewnością, ale data jest dość niepewna :D

      Usuń
  4. Przepiękna kolorystyka! I magnolia, a ja kocham ich kwiaty. :)
    Na zbliżeniu widać, jak pięknie i dokładnie haftujesz swoje dzieła.
    Trzymam kciuki, aby tym razem udało się dokończyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie miłe słowa 😊
      Magnolia to kolejna rzecz, którą obie lubimy. Ciekawe, co jeszcze 😀

      Usuń
  5. świetne kolory...
    Chętnie zobaczę całość ;) dlatego kibicuję i trzymam kciuki za skończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. secesyjna aura -
    czekam spokojnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że uzbroiłaś się w cierpliwość, bo pewnie trochę to potrwa :-)

      Usuń

Copyright © 2016 Hafty małe i duże , Blogger