sobota, 6 października 2018

Princess (1)

Witam serdecznie w piękną słoneczną sobotę :-)

Dzisiaj przedstawiam haft, nad którym aktualnie pracuję, a mianowicie księżniczka dla mojej małej Księżniczki :-).

Jest to zestaw do haftu, w którego skład wchodzi Aida 16 ct, mulina Anchor - 20 kolorów, schemat czarno-biały i igła (nawet dwie). Pierwszy raz kupiłam taki zestaw, więc nie mam porównania. Haftuje się dobrze, ale jedyny mankament to grubość igieł. Obie za grube, robiły duże dziurki w kanwie. Musiałam więc skorzystać z własnej.


Obrazek będzie, a przynajmniej powinien wyglądać tak:


A na razie wygląda tak:


Księżniczka dostała wczoraj oczka, więc teraz i ona może na mnie spoglądać :-)




Życzę miłego weekendu i do następnego wpisu :-)

9 komentarzy:

  1. Jaka piękna Księżniczka z pieskiem! Haft wygląda idealnie:) urzekł mnie też słonik,który przycupnął na kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊
      A słonik to mój needle minder domowej roboty 😊

      Usuń
  2. Piękny wzór! Będzie śliczny obrazek dla córeczki :)). Niestety te igły z zestawów zawsze są grube więc ja również korzystam ze swojej :). Czekam na efekt końcowy :). Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Do końca jeszcze trochę roboty zostało: fryzura, piesek i jakiś milion backstitchy 😀

      Usuń
  3. przeurocza praca!
    a ten n.m. to taki
    magnesik na igły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to magnes na igły.
      Cieszę się, że również Tobie podoba się robótka 😊
      W tym wzorze zakochałam się od pierwszego wejrzenia i bardzo przyjemnie mi się go haftuje.

      Usuń
  4. Księżniczka śliczna, wygląda jak kwiat róży w tej sukni! Podziwiam robotę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieustannie się zachwycam tym wzorem, jest taki słodki 😊
    Miło mi, że podziwiasz, zwłaszcza że sama dłubiesz w podobnych gabarytach 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hafty małe i duże , Blogger