sobota, 22 września 2018

"Pocałunek" Gustav Klimt


"Pocałunek" Gustava Klimta to pierwszy obraz, którego powstawanie dokumentowałam zdjęciami. Dzięki temu wiem dokładnie, kiedy zaczęłam i skończyłam pracę nad nim. Pozostały fotki, ale niestety są słabej jakości, bo wykonane za pomocą telefonu komórkowego. Jednak mimo to doceniam ich istnienie, bo dokumentują postępy prac. Nie będę jednak wrzucać pojedynczych fotek, bo jest ich dużo i zdecydowałam się zrobić to w formie kolaży.








Metryczka haftu:

Tytuł: "Pocałunek" Gustav Klimt
Źródło schematu: "Haft Gobelinowy"
Materiał: Aida 14 ct
Mulina: DMC
Rozmiar w cm: 28 x 35
Rozmiar w krzyżykach: 160 x 200
Ilość krzyżyków: 32 000
Czas wyszywania: 15.09.2011 - 17.03.2013

9 komentarzy:

  1. ha! trzydzieści dwa skrzyżowania
    cierpliwości i pasji - efekt musi
    być taki jaki jest - ŚWIETNY ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż to pracy! Wspaniale wyszło, podziwiam wykonanie. :)
    I uwielbiam ten obraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Ja też uwielbiam ten obraz od dawna, a jego wyhaftowanie było moim największym (jak dotąd) hafciarskim marzeniem :-)

      Usuń
    2. Wcale się nie dziwię. Cieszę się, że je spełniłaś, a my możemy podziwiać. :)

      Usuń
  3. Po prostu czapki z głów - rewelacja. Gratuluję talentu i podziwiam z otwartą buzią :-)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hafty małe i duże , Blogger