środa, 30 stycznia 2019

Widok z drzewem magnolii i zachodem słońca (3)

Witam serdecznie zaglądających do mnie :-)

Na horyzoncie zamajaczył ostatni pagórek, a drzewo zaczęło piąć się w górę, więc to czas najwyższy pokazać postępy pracy nad obrazkiem Tiffany'ego.

Stan na dzisiaj:


Dla porównania stan na 02.11.18:


Nie przybyło zbyt wiele, ale w międzyczasie wyhaftowałam 4 inne obrazki, w tym paryżankę. Tak na marginesie: paryżanka ukończona, nawet zdjęcia porobione, teraz tylko trzeba znaleźć czas, aby przygotować post :-).

Pozdrawiam 

5 komentarzy:

  1. Wiele przybyło:) obraz coraz piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, idziesz kochana jak burza!! Trochę jednak przybyło bo wyłania się już piękny obraz :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zerknęłam na schemat i z niemałym zdziwieniem stwierdziłam, że mam już połowę za sobą, więc pewnie jednak dokończę ten haft :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak trochę przybyło. :)
    Piękny obrazek. Czekam na finał. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hafty małe i duże , Blogger